Perakende sektöründeki kar marjı normaldir?



Perakende sektörü moda aksesuarlarına otomobil tarımdan her şeyi kapsayan, Amerika Birleşik Devletleri'nde en çeşitli sanayi olabilir. Ne Zaman Emekli OlurumÜst düzey giyim ve kişisel bakım perakendecileri gibi bazı perakende alt sektörleri, yüksek brüt kar marjlarına sahip olabilir , ancak sanayi için net marjlar diğer sektörlere kıyasla düşüktür. Her sene, S & P 500, sektöre özkaynak ve net kar marjlarına özel getiri sağlar ve her yıl perakende sektörü en az kârlı olan ülkeler arasındadır. Bu, genellikle web'de yalnızca perakendeciler için geçerlidir. Bu oran genellikle% 0,5 ile% 3,5 gibi düşük bir net kâr marjı görür.

Örneğin, Amazon ( AMZN ), 2010'dan bu yana her yıl için% 2'den az bir net marj elde etti, ancak 600 milyar doların üzerinde bir piyasa değerine sahip olan spor .

Sektör Bazında Perakende Marjlar
Net kâr marjı ile en karlı perakende alt sektörleri  bina tedarik ve dağıtım perakendecilerini içermektedir. Bu sektörlerdeki şirketler genellikle% 5 civarında ortalama net kar marjı elde etmekte ve çevrimiçi perakende alt sektörü için neredeyse iki katına çıkmaktadır.

Perakende elektroniği ve perakende giyim gibi belirli pazarlar, tüketici beğenilerinde sürekli değişikliklere uyum sağlamalıdır. Bir şirket yılın ilk çeyreğinde çok karlı olabilir ve dördüncü çeyrekte, tüketici harcama harcamaları nedeniyle mücadele edebilir.

Wal-Mart ( WMT ) şimdiye kadar dünyanın en büyük perakendecisi, ancak genellikle sadece% 3 net kar marjı yaşar. Bunu perspektife koymak için, 31 günlük bir ayda Walmart'ın 30 gün içinde, mal, işçilik, vergi ve diğer işletme maliyetlerini ödemek için harcanması gerekiyor .

Perakende Kenar Boşlukları Neden Düşük?
İnternet, fiyatları ve dünya çapındaki mağazalarını karşılaştırmak için her zamankinden daha kolay bir hale getirdi. Düşük maliyetli yabancı rekabet, perakendeciler için de zorlaştırdı. Bununla birlikte, perakende marjlarının nispeten düşük olmasının başlıca nedenlerinden biri, perakende harcamaların çoğunun tamamen isteğe bağlı olmasıdır . Tüketiciler isteğe Ne Zaman Emekli Olurumbağlı ürünlere gelince tutumlu ve seçici davranabilirler; Kararları çabucak alırlar ve çoğu zaman fikrini değiştirebilir ve satın alma işlemlerini sonuç vermeden iade edebilirler. Bu , perakende mallar için talebin nispeten yüksek bir fiyat esnekliği olduğu anlamına gelir , bu da fiyatları yükseltmeyi zorlaştırır.

Düşük Perakende Marjlarının Önemi
Walmart ve Target ( TGT ) ve başarılı olmak için yüksek bir satış hacmine sahip olmak ve düşük marjlı, yüksek hacimli satış stratejisi veya iş modeli ile bilinir . Benzer şekilde, perakende satış görevlilerinin başarılı olması Ne Zaman Emekli Olurumiçin, çok fazla ürün satması ve müşterileri sürekli ödeme yapan müşterilere dönüştürmeye odaklanmaları gerekir. bu nedenle, ' her zaman kapanıyor' stratejisi




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deposman Kurumları Deregülasyon Komitesi - DIDC' nedir?

Ticaret Ayarı Ödeneği' nedir?